Äntligen Torsdag!!

 
*I Lovetorsdagar!!=)*
Idaag kom min älskling hem, å Mimmi blev super nöjd när Pappa klev in genom dörren!! Så då va vi samlade hela famlijen..Härligt!! idag har vart en ganska lugn dag vi sov länge å bara tog d lungt, inväntade pappsen.. De kan va mkt skönt m hemma dag oxå ibland bara mysa hela tiden =)
Vi börjar känna att stressen kryper på nu när Mimmis dop närmar sig bara en vecka kvar å mkt ska fixas.. så idag fick jag en konstig känsla av att något inte stod rätt till.. så ja ringde för att kolla m kyrkan å församlingshemmet.. DÅ säger damen i andra änden..Oppsss Församlingshemmet håller på att renoveras..... SHITT de kanske inte hinner bli klart så nu kan vi ha stora probbs här..vi e ju rätt många oxå så vi får inte plats vart som helst... Duuuuuuumt.. Jag hoppas att de blir klart!! Annars blir de jobbbbbbigt!!!!!!!!!!! Tänk så de kan bli!
Det är tur man har snälla vänner som erbjuder sig att hjälpa till iaf!! Mina underbara tvillingar Jennie & Josse har idag inhandlat allt till dukningen..underbart att slippa tänka på det.. TACK töser ni e guld värda **Massa kärlek till er**
Så nu ska det bara bakas för fulla muggar=) Mimmi fick en kusin idag oxå!! =) En liten Flicka som ska heta Amira å e sååå gullig så!! Neej nu ska ja lägga mig imårn blir et full rulle en tur till Ikea å lite vandring istan oxå...
En kul liten notis... Mimmi börjar försöka vända sig om nu!! Det är helt fantstiskt kul att se!! =)

Just det, om ni undrar vart namnet Mamelie kommer ifrån, Så är det min finurliga vän Hannaa som började kalla mig detta under min gradviditet heh.. Sen fortsatte de så.. I like it!! =) Så Tack för de fina namnet Hanna!! Åh ja ska berätta för er att Hanna e så j***a duktig så hon van "färgahåret" tävlngen hon å ska få resa till spanien å ha tvilling jennie som modell de e AS coolt.. Ni kommer få de så fantastiskt kuuul brudar.. Vi hejar på er hundra gånger om!!!!


Här är Mina ABSOLUTA Älsklingar!!!!!


Idag kör vi prickiga brallor!!


Söööötnosen min!!


Äntligen torsdag å massa mys


Mina underbara tvillingar!!!!



Grundaren till Mamelie=) Vinnaren av "färga håret bäst tävlingen"=0)
 You Rock!  Puss Gummzan

The End

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0