Nu så..

Efter en dag i Arvika ligger vi nu utslagna både ja å Mimmi... tänk att man ska bli så trött.. idag har vi varit hos min lillsyss gabbsan å hälsat på.. de va nice..lyckas ju alltid gå så långt emellan varje träff... varför?? ja säg de..
Mimmi ligger nu så rofyllt i sin babysitter å sover =)


Fast här e hon nog så vaken =)

Nu har de gnällt ett bar atg på mig för att ja inte lagt upp några bilder på mimmi på facebook.. Men nu har ja ju detta så då får ni kolla här om ni nu vill!!  nedanför lägger ja in flera bilder på min älskade princessa.
Lilla Gumman börjar skratta mer å mer.. e de inte fantastiskt så säg!!


Nu kan ni svepas med när ni kikar på min älskling!! =)

Nu ska vi äta mat å mysa.. hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: annicken nyheim

hei min skjønne!!! lille mimmi er heeeeelt nydelig!! jeg savner deg!!! dagene og ukene bare flyr avsted-uten at jeg får komme til deg, men nå er det høst-og ny tid:jeg skal dra meg i nakken og komme til deg-snart snart! pass deg så jeg ikke står på døra di idag-for nå har jeg fri!! koskos

2008-08-12 @ 12:13:32
Postat av: Liina

Mosters älskling är hur söööt som helst!!!!

2008-08-12 @ 22:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0