Blogg freak redan??

Va som skeeera
Mimmi sover för natten.. de har hon gjort sen kl 10.. duktig tjej vi har fått! själv har ju tydligen blivit nästan besatt av min blogg.. Men de kan ju komma att avta eftersom ja bara haft den 1 dag !! =)
Såå.... först vill ja ge en liten tanke till Nathali som fyller hela 26 år idag!! Grattis gumman! Skulle lägga in bilder förut från en gammal kamera men ja hitta inte sladd helvete.... men där iaf fanns det kort från hennes 25års fest i öjerud.. Å den va kul heh.. iaf.. där fanns ett super kort på tösa som hade passat bra men de får vi ta en annan gång.. hur som helst så saknar ja deejh smöla!!
De e konsrigt att man nästan aldrig ens ser dom man brukade umgås så mkt med förr.. men till er alla från oss i challa så saknar vi er!!

Vi har bott i charlottenberg i snart 8 månader, de e sjukt de.... tiden går ju så himla fort. ibland funderar vi över om vi kanske skulle kolla på hus i arvika..men så tänker vi lite till å så blir vi nog kvar här!! =) jag å Mimmi trivs som fisken i vattnet när vi bara myser hela veckorna långa.. Nu lät de ju nästan som att ja bodde själv där.. men va ja mena m de va ju att Pappa Tom jobbar i oslo och e borta måndag-torsdag å de går jätte bra.. Vi får mys destomera påhelgenallihoopa!!
Så här mysigt kan man ha Alla på en Hög.. =0)
Ganska skönt å va underst lixom!! NOT

Nu insåg ja att aj missar sex and the city eftersom ja sitter här å skriver så aj måste sluta nu.. Sen blir de natten så aj e pigg å gla i mårn när Mimmi vaknar, å så ska ja prata m min stora syster, det är något vajs m deras hemtel så ja hörde inget å hon hörde inget så då får vi pratas i mårn.. det är det enda negativa med att bo i charlottenberg.. jag ser min älskde stora syster så sällan..  Tur att de finns telefon! =)


Här har vi henne-Den klokaste människan ja vet! De bästa av de bästa min Big siss! Vad skulle ja göra utan dejh?? Älskar dejh gummsan!!

Som sagt tv kallar
GODNATT GOTT FOLK

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Hej vännen! Kul att du skaffat blogg så man kan följa dig och din prinsessa nu när ni bor i Ch-berg =) Vi ses den 23 pöss å kram

2008-08-12 @ 11:00:36
URL: http://gikasasja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0