Home sweeeeeeeet home

Så va vi Äntligen fyra!! De 16 April e lilla Smilla född!! Helt fantstiskt.. Å så likt sin syster hon är =)
Mimmi tycker ju givetvis detta e mkt kul, fast hon inte riktigt förstår vad som skett.. hon sitter å tittar på Smilla å så skrattar hon sen tar hon hennes napp.. och stoppar de i sin mun å skrattar mera, lustig kurre! =)
Jag känner mig rätt så pigg idag, va uppe på benen utan värk i magen först igår.. fast de kändes ju på kvällen när ja skulle lägga mig att ja hade rört mig endel, då värker de i snittet må ja säga!!
Måste ju säga att de va lika skrämmande som lugnande med planerat snitt.. skönt att få vara vaken men samtidigt läskigt.. man kände allt fast de gjorde inte ont.. skumt.. nasigast va när ja såg mina ben och hur dom lyfte dom men ja kände ingenting de såg ut som att de va någon annans ben som låg där.. Men så här i efterhand med en frisk å kry Smilla i knät och nästan ingen värk så skulle ja kunna göra de hundra ggr till......... Fast inte än på många många år!! Tror min mage behöver läka nu!! Smilla var en stor tjej.. vägde 3395 och var 52 lång.. alltså vägde hon 1kg mer än Mimmi och var 9 cm längre.. å vi som tyckte Smilla såg så jätte liten ut... lilla Mimmi va ju ingenting de!
Nej nu ska ja laga mat medans alla andra i familjen sover,, ska lägga in kort men ja orkar inte krongla m kameran nu.. så is i magen mina vänner! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis =)

2009-04-22 @ 22:25:20
URL: http://waiora.blogg.se/
Postat av: Angelica

Grattis till tjejen :)

Kram

2009-04-23 @ 00:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0