Närmar sig med stormsteg

4 dagar kvar... eller 3 dar kvar på den fjärde sker de.. spännande ska det bli, känns mkt pirrigt ska ja säga, när allt e klart för start så.. vi åker in å poff så består vår familj utav fyra personer =) E de inte fantstiskt så säg!!!
Börjar oxå känna att separations ångesten för att Mimmi inte kan vara med e jobbig som sjutton, men hon e i trygga händer hos familjen i mangskog.. Syrran fyller år på onsda oxå.. gammla.. =) vi dyker in ca 7 på morgonen... så då hoppas ja att du ligger i sängen å inte e ute å bökar m hästar å så!! =) På sin födelsedag måste man ta de lungt..
nej nu ska vi se om vi kan flytta runt lite möbler här.. måste greja in i de sista!!!! =) 

Kommentarer
Postat av: Hilduuur=)

Halloj,,, Ja gud vad tiden går fort.. Du ska se att allt kommer gå super bra på tors.. O mimmi kommer att få det bra hos moster=) de vet jag de,, lättsammare "snart ett-åring" finns nog inte=) Saknar er... Längtar så efter att ni kommer hem alla fyra,, så jag får komma och hälsa på er och pussas och kramas!!!=) Ha det så bra och ta det lugt.. Hälsa familjen så mycket!!

2009-04-13 @ 12:36:07
Postat av: Kristina(Grannen):)

Tänker på er gumman! Vi hörs när bebben kommit:)

2009-04-13 @ 18:28:16
Postat av: Anonym

Vadå ligger i sängen, inte en chans om ni kommer kl 7 gumman. Då måste jag vara färdig med mina hästar ;)

2009-04-14 @ 15:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0