BadBruden

Vilken succe de blev på badhuset, ja trodde Mimmi hade jätte kul förra gången när ho va mkt mindre, men nu märkte man verkligen skillnad, hon va som en lite firre, plask ,lek å dyk å allt på samma gång, de syntes att hon hade de underbart!! =) Mkt härligt, de va rätt skönt för en annan å komma i vattnet oxå, däremot va de inte lika kul när bikinin skulle på hehe... ja ni kan ju tänka er själva... Tur att man blir lätt i vattnet=) Vi var inte så många heller så de var gott om plats i basängen å lungt å skönt!! =) Å Mimmi va så fin i sin nya söta baddräckt.. ja han inte med att ta kort igår i basängen men ja kanske får tid t de nästa vecka ... Sen sov mimmi hela vägen hem, sen åt vi lite mat sen föll vi i säng båda två helt utslitna.. ja får jubså himla ont i ryggen oxå när ja kör bil.. typiskt, kände mig som en väldigt väldigt gammal tant, stel å eländig!!
Nej nu ska ja leta lite bil innan Mimmi vaknar!!

Later

Kommentarer
Postat av: Hildur=)

Hallojsan på er mina godingar... Men familjen Krutå då, har ni sålt alla bilarna,,, får verkligen hoppas att ni hittar en som ni vill ha snart,, för jag vet ju att du är lixom lite beroende av bil.. Och det kan ju vara gött och ha sin egen, och inte låna!!! Härligt att ni hade det bra i badhuset,, kan tänka mig att hon är som en liten fisk lilla Mimmi=) Längtar efter er som bara den... När syster fick veta att jag varit hos er blev hon väldigt avundsjuk,,, så hon sa att vi bara måste åka och hälsa på er när hon kommer hem!!! Lääängtar=)=) Puss på er från mig*

2009-02-11 @ 14:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0