veckan rullar på

i måndags hade vi besök, gabbsan har vart här.. mkt ´trevligt!! Tack för min kära!! =)
Dagen började dock inte så bra... kattf**n hade gjort nått man inte får, men som tur va gick de lätt fixat m lite klorin! Tack för de tipset..heh....,Mimmi som då alltid brukar ta sig en tur uti tvättstugan m "gåstolen" undrade ju väldigt mkt på varför i hela fridens dar dörren vart stängd hela dagen.. min förklaring till de hela, -Nej gummsan vi kan inte vara där inne.. katten har varit dum! Förstående som hon e lekte hon i resten av huset ist.. vilket gick väldigt bra, idag har vi vart hos doktorn, gick ju väldigt fint de såklart, dom e så goa å rara alla på mvc/bvc här nere mitt andra hem är där jämt känns de som.. =)..
sen när vi kom hem somna Mimmi som en stock å ja fick telefon dejta m Lindus!! =) Å de va mkt trevligt eftersom hon har befunnit sig i thailand på rundresa har vi inte snackat på ett tag, så hon hade mkt kul att berätta må ja säga, å de gjorde mig väldigt lycklig svävar på rosa moln för din skull ja.. =) Kärleken den e fantastisk!! Å kan även vara sällsynt, hittar man sin kärlek ska man hålla hårt om den för man har bara ONE TRUE LOVE i livet.. De e så sant som de va sagt de!
kl går fort oxå.. Älsk kommer snart hem för i mårn bär de av t kd ..igen.. för nytt läkar besök.. betryggande!
Men de blir så långt t kd härifrån.. känns som att åka runt halva jord klotet.. men men så kan de va!!



Funky Kid!! =)

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Heeeej på min lilla goooding=) ser att du har det bra, och härligt att du tycks trivas i dina fina "gåstol"... Jag hade ju tänkt komma och hälsat på dej under veckan, me stackars lilla jag har varit sjuk, haft feber sen i Tors...=( Inte kuligt alls!! Så nu sitter jag och mosar i mej massa C-vitamin så jag ska bli frisk & pigg igen, så jag kan komma på ett litet besök te Charlottenberg=) Jag längtar ju efter er super mycket... Ta väl hand om mor & far så kommer jag när ni minst anar det=) hihi... Puss på min Emz...

2009-01-28 @ 14:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0