se där ja...

redan gått två månader sen ja ens va inne här sist.. Mimmi e stor nu så ja har inte tid å sitta på internet =)
eller så har ja bara inte orkat, vilket som.. Mimmi har faktiskt blivit stor, å så har de vart jul å de behöver ja väl inte behöva berätta att det bara e en massa stress.. ja sitter å inväntar var dag att Mimmi ska börja gå... snart händer de!! =) Hon e duktig min tjej.. kl e mkt å ja e trött så godnatt


Åker pulka gör vi när de finns snö =)


snart går jag själv =)


Å givetvis har jag vart jule nisse =)

Kommentarer
Postat av: sandra

Tjena på er brudar :)( å Tom förstås) :)

Allt bra med er, gud vad du växer Mimmi :)

Växer magen också Emelie?? :)

Ska komma över till er när jag kommer hem..

Puss på er

2009-01-21 @ 15:45:16
URL: http://sandradee83.bloggagratis.se
Postat av: Malini

Jäklarsch sicken söting hon är!



Kramiz

2009-01-25 @ 22:14:54
URL: http://malini.myblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0