de va klibbigt...

I MINA ÖGON....

När ka vaknade kl tre i natt och insåg att ja inte plockat ur mina linser..... CRAP tänkte ja då å pallra mig upp för att ta ur dom.. Sånt e ju bara för jobbigt!! men jag va så trött igår kväll att ja inte hade en tanke på de!!
Torsdag kväll... vi har köpt färg iaf.. så nu kan v börja lite smått m garderobs dörrar... sen väggar.. sen tapet =) Jag ser resultatet i skallen!! Wounderful!! =)
Älsk jobbar bara en vecka till nu, sen är det semester.. å lille Mimmi ska snart skolas in på dagis!! Tiden går FORT!!! Kommer ju bli jätte kul för henne!! så nu hoppas jag ju att ja å smill kan gå på baby sim t hösten här!! =)

å på utsidan regnar de fortfarande.. vi hoppas hoppas hoppas att de blir uppehåll på lördag kväll.. så blire t Bea & Järven.. =)

Nu ska jag passa på att städa när alla ändå sover!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0