A Fun weekend

Fart fyllt...jajjemän..
Full Action från ons-sön....
Vi har vart i Årjäng hos fam wilhemsson/Kristiansson i fredas super trevligt.. Mimmi å Tim sprang runt å busade hela eftermiddagen, sen när vi kom hem så bar de av t sunne å fryksdals dansen för min del.. d va oxå mkt treligt men man får ju erkänna att d inte e alls lika kul att gå ut längre! De va ju kul å se så många man inte träffat på ett tag, men de rokigaste v allt va ändå när vi kom hem igen t gunnerud.. Hittade en full micke m huvudet på köksbordet... heh.. sen skulle han bli klippt å hej å hå ..mat skulle han ha å katten va hans bästa vän... han kläckte härliga komentarer som att.. men Fiiia ja e inget jävla gelehallon.. Aj... ja vill inte hahår i maten!!!!! =)
Ja hur somhelst va detta mkt roligt!!
Sen på lördan åkte ja hem t mina underbara flickor å min fantastiska gubbe.. De va så skönt att komma hem. å ja insåg ju att detta m att gå ut ensam (utan tom alltså)
Sen blev de grilling i signesjön m svärfar fruagn,, svågern å hans Andreas.. trivvle!!

ja d har vart full Action iaf.. snart kommer min älskade Hannah hit!!!!

Soo long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0