Regn regn

En rätt grå måndag.....

Idag har vi inte gjort ett endaste dugg!! Bara legat på lat sidan riktigt!! Å de kan va skönt i bland.. mina flickor har sovit nästan hela daan....Mimmi kunde jag inte ens väcka förut hon va helt färdig! =) Men hin vaknade till slut och detta satte sina spår för nu har hon vart vaken längre på kvällen ist, men ja kände at´t händer de nån gång så fine.. hon e så duktig och lägger sig sju annars...så ja får ta på mig de..men ja ville inte väcka henne ur skönhetssömnen hon hade förut!!

Visst e de konstigt att vädret gör en sååå slöö?!! jag har inte orkat gjort någonting idaag, känner mig fortfarande väldigt trött sen i lördags..

Nu ska jag lägga mig, e så trött!!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0