Nu händer de grejer

Idag blir de llajbans.... Älsk kommer hem, Mimmi kommer blir super glad!! =) Smilla förstår ju inte rikigt=)...men ja blir glad iaf!!
Mimmi ska vaccineras idag, smilla ska vägas å mätas.. hon har ju blivit en jätte baby nu.
Gabby- jo ja skulle gärna lägga ut en kort på dessa fantastiska gardinerna men ja har ju inte hunnit stryka dom så d ser lite lustigt ut än så länge =) Får fixa när Tompa kommer hem!
Fia- Vi ska komma!! Hur har du skolan t veckan? fast d e ju studenten oxå.. men de e ju inte förän torsdag. ja ska t Arvika på måndag så kanske onsdag? =)
i morgon får vi fin besök från mangskog. Anna, johan å Hugo å min gamla dagmamma Jenny kommer hit på inspektion =)
Vi får även de 2:a gruslasset...... Börjar bli lite ordning på torpet nu, idag får vi hem färgen t huset oxå. så för den som känner att -måla de e min grej de... VÄLKOMMEN HIT =) 

Nej nu ska jag avansera SNART Bvc.. å ja Fia idag e rätt dag å jag har kollat tiden nte bara en gång!!!

Mimmi har fått två tänder till oxå! Ser SÅ sött ut! 

Kommentarer
Postat av: sofia

heeeej... Jo jag får ju sommarlov imorgon ja!!=) JIPPI... ska bli sååå skönt att slippa pluggandet ett tag... så ni är hjärtligt välkomna vilken dag som passar er=)

Det kändes verkligen som linserna var fast klistrade igår efter detta vansinniga program, varför usätter man sej för och tittar på det där?? och en sak vet ja, nästa vecka är det glasögon som gäller=)=)puss på er så hörs vi...

2009-06-04 @ 16:15:26
Postat av: Wivi

Heeej!

Hörde om Mimmis BVC besök, inte så kul men de blir nog bra ska du se!! tänker på Er, KRAM

2009-06-08 @ 12:16:54
URL: http://wimsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0