STUDENTEN

Regn... va trist.. idag tar IDA studenten, och detta är då alltså Patrics lillasyster. Så kl fem ska vi vara i fredros å fira lilla ida som nu har blivit stor =)  Men man önskar ju att dom kunde få lite sol alla studenter!!
Känns som att klänning blev lite uteslutet idag vi fryser väl benen av oss.. vi får se.. e ju några timmar kvar.
Igår va ja hurtigbulle igen.. gick dock bara en halvtimme men ändå, ja tog mig iväg fast himlen såg ut att falla när som helst.. fick mer besök igår.. min kära 3-männing Mattias kom hit å hade med sig Herr Engström och söta lilla Colin! Då blev d mer kaffe.. ja har nog blitt beroende nu.. SEN kom ÄLSK hem på kvällen.. e de inte fantastiskt så säg!! Nu e han ute å målar huset, han e att duktig min göbbe!! kottarna sover så ja ska passa på att plocka undan lite jag, man får passa på när dom sover =)
MÅSTE finna tapeter t deras rum nu oxå så Mimmi kan få sova själv.. dom väcker varandra på natten om man har otur heh.. Nån som sett ngn fin barn tapet???
Å katten jansson växer som bara den fått ögon nu, SÅÅ söööt !! Mimmi tycker detta är fantastiskt!! igår hade hon lagt sig i lådan m katten jansson för att "mysa" Mimmi tyckte detta va mkt härligt..katten janssn hade nig en annan mening kan ja tro..

Nej nu är det dax att sparka igång dagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0