Tisdag

GODMORGON...

Ä
nnu en varm dag att kämpa sig igenom! Men lite mera moln idag, lite gött faktiskt!! Man ska inte gnälla när värmen äntligen har kommit, men ja vet  att en luftvärmepump blir nästa investering!!!! =)
Vaknade i valig ordning i morse, kidsen år frukost nu knoppar dom igen innan de e dax för mat.. jag går mest omkring å försöker unvika solens starka strålar, skugga m lite blåst, i like it!!

Kenta e ute å målar våra fönster å knutar vita.. SÅ fint blire!! Ska bli så gött när stöga e färdig målad å klar!! För då är det ju bara lill stgan å garaget kvar lixom =) men d e inte lika brått på m de iaf, ja har tydligen lovat att jag ska måla lillhuset oxå =).. kan ju bli lite kul =) vi får se da....

Idag kommer prästen hit och ska prata lite inför dopet som blir pålördag, tyckte de va nice att han kommer hit så man slipper resa m två varma otåliga kids!! Prästen vi hade på mimis dop, kan man ju säga vad man vill om, men hade inte han trillat i nattvarden så vet ja inte... KAOS e nog rätta ordet.
Så jag hoppas innerligt att denna prästen ska va bra!!! =)

Sen i eftermiddag bär det av till Gunnarskog till mamma & odd´s sommarstuga.. Mimmi ska få bada!! =)

Nej nu ska ja göra lite mat så kenta får i sig lite näring i värmen =)

Kommentarer
Postat av: gabby

himlans snyggt du gjort det=)

å herregud vad ni e kreaktiva, jag hade aldrig orkat måla å fixat i denna värmen !!

puss

2009-07-01 @ 11:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0