helg igen

Födelsedagen e över å nu va de helg igen. Mimmi fick så mkt fint å hade massa besök.. TACK ALLA som kom å gratta lilla smöla!!
Men firandet över gick i feber, tänder kika fram å mimmi har varit dålig sen i lördags nu,, De rinner som bara den ur munnen å de märks att de gör riktigt ont!!
Tom har börjat jobba igen så nu e Fia här å håller mig sällskap... Lucky mee.. =)
Vi har sååå mkt som ska göras oxå.. barnens nya rum ska målas och tapetseras.. vårt nya rum ska målas klart.. mkt måla =) Men tiden rinner alltid iväg väldigt fort. Jag hoppas iaf att dom har rea på colorama i mårn när de e charlotta å allt så ja kan köpa billig färg!! =)

Åh ja va på pernillas barnkammare idag. Hon har ju SÅÅÅ mkt fint i sin lilla butik.. ja ville köpa allt jag!! Nu vet ja iaf vad Smilla önskar sig i dop present=)

Nej nu ska ja engagera mig i minstingen!!!!!!!!!!!!=)

Åh t dejh Linda, så har ja tänkt på dig hela dagen faktiskt!! De va mkt trevligt att ha dig här i fredas!! .. *Kärlek t dig*

Jag kan heller inte svara på sms längre för min mobil har blitt utsatt av Mimmi´s saliv å vill inte fungera mera nu.. ska skaffa mig en ny men de tar väl ett tag kan ja tro=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var jättekul att vara hos er oxå...det måste bli oftare=)

Massa kärlek...

2009-05-09 @ 22:29:49
URL: http://aboutlinda.blogg.se/
Postat av: Wivi

Skönt att höra att de är bra med Er, trots tänder...

Sköt om Er!!



KRAM KRAM till Er alla...

2009-05-16 @ 00:07:20
URL: http://wimsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0