hur e de möjligt

Hur kan tre veckor gå så fort!??
Vi har haft turen att få Fia hos oss i hela tre veckor nu, så underbart.. vilken pärla.. Mimmi har varit så nöjd!! å jag å Smilla med såklart!! Hjälpen e ovärdelig! Tack så mkt gumman du e guld värd å vi älskar dig så massa!!!
Men ja måste säga att tre veckor har aldrig någobnsin gått så fort... Omg.. swiiisch så va de onsdag..
jag har inte hunnit sitta här så mkt på slutet, de blir ju lite fullt upp så med två sötisar =)
Mimmi går som aldrig förr nu, snart springer hon =) De går ju så himla fort-!!!
nej nu ska jag gå iväg och måla lite innan Älsk kommer hem.. måste passa på medans dom små sover!=)
I mårn blir de ikea m min ÄLSKADE SYSTER ska bli fantstiskt kul..bara vi.. Älsk får va hemma m barnen. å vi kör en girly tur!
hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0