SNÖ



Jag hade nog hoppats på att det inte skulle komma någon snö nu..
Kunde blir lite kallare först så den får ligga kvar å inte blir till äckligt slask!!!
Hatar snöslask..... blött trist grått.......
Men just nu är det jätte fint, det virvlar ner snöflingor.. ljusare blir det oxå!!!
DE gillar jag, för de gör mig piggare.....

Mimmi är ju hemma från dagis nu, för svininfluensan har kommit till challa och mimmis dagis.. å någon influensa vill vi inte ha så vi tar det säkra före det osäkra och har humlan hemma!
Iaf.. Sovmorgon..JODÄ!
Mimmi la sig halv åtta igår kväll, Milla somnade in kl åtta... Sju vaknade smilla å ville ha mat, hon somnde om.. Jag vaknade halv tio....oj... måste nog väcka lilla humlan som sovit rääätttt länge nu! Å hon vaknade, trött, men tyckte det va kul att få komma upp =)... Smilla tog riktig sov morgon halv elva kom hon upp.. jag är en lyckligt lottad mamma som får sova!!!
Jag "lider" med mammor som aldrig får sova, ni är tappra och fantastiska!!! Jag skulle vart helt färdig!
Har sett på det konstigaste Grey´s avsnittet i världs historien oxå... hmm... ja blev max stressad... bara inte hela serien börjar spåra ur.. alla "orginal" tycks ju försvinna... NOT good..

Nu blir det att sova,skönt.......är skit trött...igen.. skräll...
I morgon är det torsdag...Älsk kommer hem! Härligt!!

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0