Ännu en härlig...

ONSDAG!

i morse va jag SÅ trött!! Smilla var trött & Mimmi var trött...för att sammanfatta det hela.. 
vi var en trött familj denna morgon!
Men när vi väl kom på fötter var det jätte härligt väder, solen sken och allt blev genast mycket bättre =)
Vi körde Mimmi på dagis...och när vi kom hem igen tänkte vi ut och gå...
Men så blev vi trötta igen.. Milla somnade..
Sen kom Mamma Elin och Olivia på besök.. Ollie har blivit så stor.. snart går hon..drar sig upp överallt =)
Det belv kaffe å skitsnack heh.. sen kom Gabbsan lagom till att Mimmi skulle hämtas på dagis..
så jag åkte å G var hemma med Milla..

Mimmi tog med mig på affären för att köpa tacos.. gick jämt gör bra det!!

Sen började dom rulla in en efter en... hehe... Hanna & Stella, Syster yster...
Härligt att männskor kommer till denna delen av sverige =)

Nu är jag så mätt så att jag nästan rullar...
SÅ jag kanske äter upp sista tårtbiten.. sen vankas GREY´S... Har längtat en heeeeel uke!!!
Så fram med näsdukarna och bänka er framför tv´n och kanal 5 every one!!

Kottarna sover, NU....soffläge!!

Tack alla goa Friends för denna dag..

Over & Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0