Mjölkchoklad..................

GUD VA DET ÄR GOTT!!!!!!!!!!!!!!!! =)

Skulle antagligen kunna äta hur mkt som helst...

ja, idag har vart en lite hektisk dag.....gick upp väckte alla kids...alla va trötta...ingen ville vakna...
vi gick upp ändå.. åt..kläder...borsta tänder... ytterkläder...bilen... FULL ACTION!

Vi åker till Arvika... jag skulle va hos Dr 10,20.....vi blir försenade... jag kör som en snigel...
Dom bygger om vägen... Rödljus... väl i Arvika.......Dom har stängt av vägen jag ska köra...
In i stan.... hem t Gabby.... Mimmi blir åksjuk...spyr i bilen......blir ledsen,chockad å allmänt äcklad.. stackars mammas älskling.. MEN det gick ju bra..kottarna stannar hos gabby....jag åker i panik t dr... RÄTT sen nu..... parkerar...springer....kölapp...kassan.....betalar....kvinnan i kassan förklarar att dom tar ner gångbron fr taserud-sjukhuset.....för att nån kört i den så att den inte är säker men att människor går där iaf... Å det är ju dumt säger damen i kassan.. ja håller med och får mitt kvitto... yeah.. springer vidare till nästa anhalt... Framme........ jag hann.....

Motion har vi oxå fått.. jag,kottarna,gabby å jonas har antagligen gått runt hela arvika...härligt...
Gravida G va rätt sleten...jag va impad..heja dej som orka gå så långt =)
Sen plocka vi upp hanna & stella på vägen..gick vidare hem t G...FIKA!!!
I LOVE SAFFRANS BULLAR!!! Snart dax att baka.............hoppas inte dom blir lika hårda och torra som förra året...man kunde nog seriöst haft ihjäl någon med mina lussebullar. i år blir det ett nytt tappert försök!

Sen körde vi hela vägen hem....ingen spydde.......
Älsk va hemma....ALLA blev glada!!!! =)
Har äntligen efter många m¨ån haft en komunikation med min allra bästa killkompis Thomas idag!!! Lycklig är jag! Kärlek till dig min vän!!!!! 

Nu ska mamman dricka julmust och invänta pappan som byter däck... 

Go kväll go vänner.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0