Naaaaawwww....

HUR SÖT GÅR DET ATT BLI I EN HALLOWEEN KOSTYM?????.........

Om man ÍNTE följer trenden MEGA SÖT!! Mimmi ska inte klä´s ut till något fult halloween spöke inte.. nej tack.. utan en söt liten humla ska hon va!! självklart!
Igår åkte jag till extra toys för jag hade sett denna söta dräkt där, väl där finns bara massa fula häx/spökdräkter fula masker och absloute inget jag klä min 1,5 åriga dotter i!! Nej jag fick fråga vart dom "fina" kostymerna tatt vägen.. fick som svar- Åh ja...dom är på laget...LÅNGT in på lagret...svårt att komma åt....... jaha.. men ja vill väldigt gärna ha en sån.. jag vill ju inte ha en ful häxa jag vill ha en söt humla.. ja det är klart svara han å traskar mot lagret! Ut kommer han(Något senare) med en humle dräkt! De va ju fantastiskt.. TACK!
Smillas dräkt blir lite knepigare eftersom hon e så liten...men det blir nog Rosa elefant hehe.. låter lite konstigt men Mimmi fick en Rosa elefantmössa utav Linda när hon var i Thailand.. jätte söt!! så vi klär smilla i rosa och sätter på mössan... Givetvis skall detta fotograferas så bilder kommer i morgon =).... Vi får besök senare utav fam sundin som ska skina med sin tillvaro på vårt halloween party! Loke ska nog vara spinelmannen tror jag.. =)



Nej nu ska jag blåsa ballons, å pynta.......laga mat...

Happy halloween every one!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0