ORKADE JAG VÄNTA??

Ja såklart gjorde jag det... Va den lika bra som jag trodde??

NEEJ...DEN VA SÅ ..ursäkta språket.. JÄVLA MKT BÄTTRE!!!!

Jag pratar såklart om eclipse..... ja då går man runt än en gång och är lite smått småförälskad i Edward cullen... wounderful =)
Att jag skulle bli helt såld ¨på twilight hade jag aldrig trott, men jösses så fel jag hade!! just löööööv it!

Flickorna skolas in på dagis.. på måndag börjar jag efter 2,5 år att jobba igen.. känns jäkligt gött samtidigt som de har vart den mest fantastiska tiden i mitt liv att få vara hemma med Flickorna.. Men de gör oss alla gott tror jag =)

Nu ska jag se klart på skottår, vilket oxå är en bra film, om man har lite halvtaskig humor som jag..

Godnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0