Ojjj va längesedan

TJO HEJ GOTT FOLK!!

Detta va ett tag sen så nu tänkte jag skriva något! =p
Sitter i soffan med lurarna på och lyssnar på "så mycket bättre" låtar... åh dom är ju så bra allihopa men Petter är nog min nya stora favoriiiit å Plura såklart =)
Åh varför jag har lurar?? Jora.. tompa skulle se nyheterna sörru.. så ligger det till.
Jag skippar allmänbildningen och poppar ist.
Idaag har ja jobbat i vanlig ordning... de va möte på morgonen tjipp det var att ställa kl på 06,00 de upp gick jag gjorde mig klar å väckte kidsen.. När vi skulle starta bilen..............................SÅ STARTAR DEN INTE!!!! JÄVLA SKIT!!!!  Paniken utbryter i vanlig ordnning... va gör jag nu?!!?? Tur att vi flyttat in t stan, hehe... bara att dra fram med vagnen och springa till dagis de.. ringer helena som skulle åkt med mig så hon får ta sin bil ist.. ja jösses vi han iaf till mötet i tid.. peppar peppar..

Nu är jag ledig hela helgen så i mårn åker hela familia till karlstad... glömde mina skor där förra torsdagen.. ja har blivit glömsk som attans så här på äldre dar... =)
Har fått ny mobil nu så nu kanske jag kan bli lite mer aktiv här.. men vi får se!!! =)

MÅÅÅste bara dela med mig utav det knasigaste jag någonsin skådat här snart hehe  och givetvis det finaste oxå.. börjar med det knasiga!! hahah ENJOY!!!




Å dee fiiinaa fiina...





Nei nå e de natta!!! HADE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0