WIIIIEEE

Här händer det grejer... tiden går ju fortare än vanligt verkar det sóm.
Tre veckors sjukdom är äntligen över! Yeeah.... Skönt!
Mimmi har varit på dagis hela veckan och i morgon ska dom ha maskerad , å Mimmi får ju givetvis vara humlan! Temat är Djungeln å visst sjutton måste det finnas humlor i djungeln.. det gör nu iaf!
Mimmi var humla på halloween oxå, lite utav en favvo! =)



I söndags var jag på shoppingtur på centret med Marie, Mamma Monika , Camilla & Rasmus
OMG va fina barn kläder det har kommit nu, vill köpa allt!!! Det är så otroligt sött.. Så kunde ju inte låta bli!!! Har beställt Rosa Converse till Mimmi nu, det tror jag blir nice!! =)
på  eftermiddagen blev det söndagsmiddag hos familia ala sundin. Mkt gottt!!! =)

Måndag.. Mimmi började inte dagis förän Elva, efter vi lämnat henne åkte jag & Smilla upp t Kôla till Kristina & Olivia, Alltid lika trevligt!!!

å igår kom gabbsan och lilla söta Meja hit på besök, pefekt tillfälle att bli av med lite baby grejer tänkte vi =) Tack för det!!! =)

Vi har sålt huset nu och ska ju flytta till Arvika nu, sista April ska vi vara ute härifrån.. Ska bli väldigt skönt kommer bli så mkt lättare att träffa alla vänner & Familj!!!!
Så i morgon ska vi och titta på en lägenhet, så vi hoppas den är bra!!!
Hus det kommer det ju nästan inte ut några och dom vi kollat på har inte vart helt bra, nej så nu tar vi hellre lägenhet så länge tills det rätta"slottet" dyker upp!!

Ikväll kommer Veronica hit, å sen ätr det torsdag å då kommer älsk hem, sen är det helg....
å Nästa helg blir det kalas för min älskade LINDA FYLLER 25!!!!
Då ska vi på lokal i flogned och rocka loss! =)
Å helgen efter det ska jag antagligen åka till göteborg till jennie & josse och gå på HOFFMAESTRO!!!!!! Dom är såååååå bra!!! sitter å kollar tåg biljetter nu, mkt billigare än vad jag troott!! Det är ju Fantastiskt!!!!!



Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket :)

Ja, ska bli jävligt roligt i Flogned =) Party all night long!

Rosa Convers kan ju aldrig bli fel :)

Vart ligger lägenheten ni kollat på?

kramkram

2010-03-23 @ 11:31:59
URL: http://krissil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0